Penantiecup: Vrijdag 26 september

Beste Bieslonaren,

Zoals elk jaar weer, wordt er een Penantiecup georganiseerd (editie zoveel, ben de tel
kwijtgeraakt). Zo ook in het eerste seizoen onder de nieuwe trainer. Een mooi moment, om
te zien wie in aanmerking komt voor het nemen van de pingels in beslissende wedstrijden.

Op vrijdag 26 september vanaf 18.30uur gaan we zien wie er met de eer vandoor gaat en
ook wie het hele seizoen geen pingel meer mag opeisen.
Recent won Crystal Palace nog van Liverpool tijdens de Community Shield via penalties. Zo’n
penaltyreeks kan het verschil maken tussen eremetaal of he-le-maal niks. Dus belangrijk kan
het zeker zijn… Maar gezellig wordt het altijd, getuige de vorige edities.
Veel lachen, ballen die weer naar Rijkel geschoten worden en sommige die dan toch nog een
Panenka willen proberen.

Laat je kunsten zien – goede of slechte – en meld je aan via
penantiecup@gmail.com.

Let op! Deelname 18+!!

Met sportieve groet,
De organisatie

Het laatste nieuws

VVV-Venlo Voetbalschool

Heb jij altijd al willen trainen als een VVV-Venlo speler? Dan is dit je kans! Meld je nu aan voor dit zomervakantiekamp bij VV Bieslo […]

Lees meer from VVV-Venlo Voetbalschool

Verdiend podium voor Bieslo 2

Dit keer begint het niet op zondag, maar op vrijdag. Op deze dag kregen we het bericht dat de wedstrijd tegen rksvn (Neer) niet door […]

Lees meer from Verdiend podium voor Bieslo 2

𝗕𝗶𝗲𝘀𝗹𝗼 𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝟭: 𝗗𝗲 𝗸𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗽 𝗱𝗲 𝘁𝗮𝗮𝗿𝘁

𝗕𝗶𝗲𝘀𝗹𝗼 𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝟭: 𝗗𝗲 𝗸𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗽 𝗱𝗲 𝘁𝗮𝗮𝗿𝘁 𝘋𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘵 𝘸𝘦𝘥𝘴𝘵𝘳𝘪𝘫𝘥𝘷𝘦𝘳𝘴𝘭𝘢𝘨 𝘷𝘢𝘯 𝘻𝘰𝘯𝘥𝘢𝘨 10 𝘮𝘦𝘪: Iets vertraagd, aangezien we de hele week nog bij […]

Lees meer from 𝗕𝗶𝗲𝘀𝗹𝗼 𝗩𝗿𝗼𝘂𝘄𝗲𝗻 𝟭: 𝗗𝗲 𝗸𝗲𝗿𝘀 𝗼𝗽 𝗱𝗲 𝘁𝗮𝗮𝗿𝘁